دانلود آهنگ میلاد کیانی چه راه دوریه

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

دانلود آهنگ میلاد کیانی چه راه دوریه

‎خواننده: میلاد کیانی   -   طراح کاور: ابراهیم جلالی  -   تنظیم و میکس و مسترینگ: هومن آزما 

گیتار: بهروز میرزایی  - اخذ مجوز: رضا کریمی تبار  -  عکس: معین بلزا

+ تکمیل آرشیو جعبه موزیک 2021

دانلود آهنگ میلاد کیانی چه راه دوریه


 


جعبه موزیک

  


حق داشتی تو میخواستی نباشی که تنها بمونم حق داشتی
میدونم که محبت تو زندگیمون کم داشتی
نمیخواستم جلو چشمام مثل شمع آب شی
فرق داشتی بعد رفتنت فهمیدم با همه خیلی فرق داشتی
منو بغضمو حرف تو سینمو خیره به نقاشیت
تقصیر خودم بود که همه چی از هم پاشید
ولی دل من تنگ شده برات حال و هوام یه جوریه
نمیدونم الان کجایی راه رسیدن بهت چجوریه
چه راه دوریه چه راه دوریه چه راه دوریه
دل من تنگ شده برات حال و هوام یه جوریه
نمیدونم الان کجایی راه رسیدن بهت چجوریه
چه راه دوریه چه راه دوریه چه راه دوریه

اون که میتونه بی تو باشه به خدا من نیستم
اون که میخواد از تو جدا شه به خدا من نیستم
این منم که همه زندگیمو با تو باختم
اون که شکستت از خدا شه به خدا من نیستم
به خدا من نیستم
ولی دل من تنگ شده برات حال و هوام یه جوریه
نمیدونم الان کجایی راه رسیدن بهت چجوریه
چه راه دوریه چه راه دوریه چه راه دوریه
دل من تنگ شده برات حال و هوام یه جوریه
نمیدونم الان کجایی راه رسیدن بهت چجوریه
چه راه دوریه چه راه دوریه چه راه دوریه

 

 دانلود با کیفیت 320  



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: